lauantai 27. helmikuuta 2016

Hiihtoloma alkaa

Viimeiset päivät on raksalla hoidettu. Pientä tasoitehommaa tuomelan koulun auditoriossa ja taistelemista tasotekoneen letkun kanssa...meni kokoajan tukkoon ja tasoitesäkit oli täynnä kovettumia kun joku oli unohtanu pressun niitten päältä ja säkit oli kastunu. Tiia maalaili pannuhuoneessa, ja siellä on oikeesti kuuma. Kävin perjantaina maalaamassa siellä, sekä kannettiin tiian kanssa kauhee määrä tasoitesäkkejä alimpaan kerrokseen.
Lauantai aamuna lähdettiin perheen kanssa kohti Oulua. Yövytään sielä ja sitten ajetaan Leville loppu lomaksi..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti