torstai 10. maaliskuuta 2016

Eka viikko loman jälkee on aina vaikein

Nyt on muutama päivä loman jälkeen oltu töissä. Käytiin Annan ja Tiian kanssa toisella työmaalla alkuviikosta suojaamassa ikkunoita. Nyt Tuomelan koululla on tullu kokeiltua korkeapaineruiskua.. Sillä mä maalasin yhen hissikuilun pölynsidonta aineella ja hissikuilun "lattian" betoluxilla. Ruiskumaalaus onihan kivaa hommaa. Sitten oon kannellu taas niitä iänikuisia tasoitesäkkejä. Niin ja hionu tasoitettuja seinii ihan hemmetisti...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti