tiistai 16. helmikuuta 2016

Day 2

Aikainen herätys kylmään aamuun...vähän aikaa meni skrapatessa auton ikkunoita, mut ehin ajoissa töihin. Ensimmäisenä kannoin tasoitesäkkejä 12kpl ulkoota sisälle ja loppu aamupäivä tehtiin tasoiteruiskuun tuttavuutta. Se on ihan kiva vempele loppujen lopuksi. Sitten ruokailun jälkeen tehtiin hienotasoitetta ja alettiin lastoilla tasoittamaan/kittaamaan patterien taustoja...ja siinä menee varmaankin loppuviikko, sillä niin monta taustaa sielä on ja ne pitää vetää vähintään kahteen kertaan. Kiitos ja kuittaus day 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti