torstai 4. helmikuuta 2016

Työssäoppimispaikka (Topi)

Minulla ei vielä ole työssäoppimispaikkaa, mutta olen kuumeisesti etsinyt uutta topi-paikkaa. Soittelen vielä tänään muutamaan paikkaan ja ilmoittelen jos tärppää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti