I13MP -. Hakala
torstai 4. helmikuuta 2016
Työssäoppimispaikka (Topi)
Minulla ei vielä ole työssäoppimispaikkaa, mutta olen kuumeisesti etsinyt uutta topi-paikkaa. Soittelen vielä tänään muutamaan paikkaan ja ilmoittelen jos tärppää!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti