maanantai 15. helmikuuta 2016
The day number one
Noniin.. Ensimmäinen päivä takana Suomen Tapettimestareilla. Aamulla 7 aikaan Tuomelan koululle, lyhyt perehdytys, kulkulupien tekeminen ja sitten hommiin! Anna ja Tiia erotettiin toisistaan ja laitettiin hiomaan ja maalaamaan patterin putkia. Mut otettiin mukaan alakerran tasoitetyöhön..ja ihan näin vaatimattomasti sanoen pääsin kokeilemaan sellaista mitä muualla suomessa ei ole aiemmin kokeiltu. Alakerrassa oli jotkin seinät vedetty jollain ihmeen kumipinnoitteella. Yritettiin siihen työkaverin kanssa roiskia tasoitetta "tuunatulla" tasoiteruiskulla... ihan hyvältä pinta vielä näytti pois lähtiessä, mutta tulevina päivinä nähdään onko pysynyt seinällä. Me kannettiin Annan ja Tiian kanssa muutama lavallinen maaleja ja tasoitesäkkejä eri kerroksiin ja siinä meni paikat ihan jumiin. Huomenna uusin voimin ja kipein lihaksin takas!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti