Elämä alkaa nimittäin olla mallillaan. Sain eilen varmistettua työpaikan seuraavaksi vuodeksi ja mulla on ensimmäiseen omaan kämppään tehty vuokrasopimuskin. Ja tottakai ehkä onnellisin asia tällä hetkellä mun elämässä on se että mulla on niin ihana tyttöystävä, jonka kanssa saan tulevaisuudessa jakaa kaiken. Hyvin siis menee.
Mutta nyt ensin vielä vaan koulut loppuun ja mun opiskelut ois sitten siinä!