perjantai 29. huhtikuuta 2016

Hiio hoi ja hän hioi

Tänne pitäis varmaan kirjotella taas jotain. 
Joo, on tullu tehtyä vaikka ja mitä Tuomelan koululla.. Nyt pääasiassa useiden rappukäytävien valmiiksimaalausta, korkkarilla ja telalla. Hiottavaa on ainakin ollu niin paljon että se tulee jo nenästä ja suusta ulos, haha. Mutta jos tästä nyt työpaikkakin aukeaisi, niin sen eteen teen kyllä töitä. Hio,apaperii on kulunu moninkertainen määrä siihen verrattuna kuinka paljon sitä kului koulussa opiskellessa. Tekniikka ja asennot on kehittyny.
 Kaipa sitä pitää mennä jatkamaan tuonne seiniä putsailemaan, moro!

torstai 14. huhtikuuta 2016

Maalaripoika

Noniin, pitkästä aikaa taas vähän blogia päivittelemään. Joo täs on nyt pari viikkoa menny maalausapulaisena Jennille. Ollaan hiottu ja kittailtu ja pohjamaalattu ja hiottu ja kittailtu ja pintamaalattu koko se kellari mikä Hanen kanssa tasoitettiin.. Ja nyt ollaan auditoriossa maalaamassa.. Siellä on ne ihan hirveet telineet joita pitää väkivalloin liikutella ympäri hallia. Mutta kyllä se siitä vähitellen valmistuu