Joo, on tullu tehtyä vaikka ja mitä Tuomelan koululla.. Nyt pääasiassa useiden rappukäytävien valmiiksimaalausta, korkkarilla ja telalla. Hiottavaa on ainakin ollu niin paljon että se tulee jo nenästä ja suusta ulos, haha. Mutta jos tästä nyt työpaikkakin aukeaisi, niin sen eteen teen kyllä töitä. Hio,apaperii on kulunu moninkertainen määrä siihen verrattuna kuinka paljon sitä kului koulussa opiskellessa. Tekniikka ja asennot on kehittyny.
Kaipa sitä pitää mennä jatkamaan tuonne seiniä putsailemaan, moro!