Lauantai aamuna lähdettiin perheen kanssa kohti Oulua. Yövytään sielä ja sitten ajetaan Leville loppu lomaksi..
lauantai 27. helmikuuta 2016
Hiihtoloma alkaa
Viimeiset päivät on raksalla hoidettu. Pientä tasoitehommaa tuomelan koulun auditoriossa ja taistelemista tasotekoneen letkun kanssa...meni kokoajan tukkoon ja tasoitesäkit oli täynnä kovettumia kun joku oli unohtanu pressun niitten päältä ja säkit oli kastunu. Tiia maalaili pannuhuoneessa, ja siellä on oikeesti kuuma. Kävin perjantaina maalaamassa siellä, sekä kannettiin tiian kanssa kauhee määrä tasoitesäkkejä alimpaan kerrokseen.
tiistai 23. helmikuuta 2016
Toinen viikko ft.Hane ja kaverit
Kaikkea sitä on taas duunailtu. Tasoitehommia..patterin taustojen suoristamista ja niiden maalaamista. Teppo näytti pari niksiä miten tasoitelastoja käytetään. Vessatiloja hioin "kirahvilla" ja tasoitesäkkejä siirsin paikasta a paikkaan b...
Meiän esimies Hane. Siitä miehestä riittäis kerrottavaa. Joku ihmeen kungfu mestari se on, ja tänään sain harjanvarrella lyödä Hanea sääreen.. Latasin ihan täysii ja harja meni tuhannen päreiksi. Mies ei ollu siitä moksiskaan ja sanoi vaan että pitää joka päivä vähän näyttää jotain hienoa.
Loppuviikko tehdään vielä patterintaustoja ja sitten siirrytään muualle tasoittelemaan.
keskiviikko 17. helmikuuta 2016
tiistai 16. helmikuuta 2016
Day 2
Aikainen herätys kylmään aamuun...vähän aikaa meni skrapatessa auton ikkunoita, mut ehin ajoissa töihin. Ensimmäisenä kannoin tasoitesäkkejä 12kpl ulkoota sisälle ja loppu aamupäivä tehtiin tasoiteruiskuun tuttavuutta. Se on ihan kiva vempele loppujen lopuksi. Sitten ruokailun jälkeen tehtiin hienotasoitetta ja alettiin lastoilla tasoittamaan/kittaamaan patterien taustoja...ja siinä menee varmaankin loppuviikko, sillä niin monta taustaa sielä on ja ne pitää vetää vähintään kahteen kertaan. Kiitos ja kuittaus day 2
maanantai 15. helmikuuta 2016
The day number one
Noniin.. Ensimmäinen päivä takana Suomen Tapettimestareilla. Aamulla 7 aikaan Tuomelan koululle, lyhyt perehdytys, kulkulupien tekeminen ja sitten hommiin! Anna ja Tiia erotettiin toisistaan ja laitettiin hiomaan ja maalaamaan patterin putkia. Mut otettiin mukaan alakerran tasoitetyöhön..ja ihan näin vaatimattomasti sanoen pääsin kokeilemaan sellaista mitä muualla suomessa ei ole aiemmin kokeiltu. Alakerrassa oli jotkin seinät vedetty jollain ihmeen kumipinnoitteella. Yritettiin siihen työkaverin kanssa roiskia tasoitetta "tuunatulla" tasoiteruiskulla... ihan hyvältä pinta vielä näytti pois lähtiessä, mutta tulevina päivinä nähdään onko pysynyt seinällä. Me kannettiin Annan ja Tiian kanssa muutama lavallinen maaleja ja tasoitesäkkejä eri kerroksiin ja siinä meni paikat ihan jumiin. Huomenna uusin voimin ja kipein lihaksin takas!
lauantai 6. helmikuuta 2016
Topi
Jeees! Nyt on työssäoppimispaikka varmistunut. Suomen tapettimestarit. Sinne sitten Annan ja Tiian kanssa.
torstai 4. helmikuuta 2016
Työssäoppimispaikka (Topi)
Minulla ei vielä ole työssäoppimispaikkaa, mutta olen kuumeisesti etsinyt uutta topi-paikkaa. Soittelen vielä tänään muutamaan paikkaan ja ilmoittelen jos tärppää!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


