A) SÄHKÖPOSTI
Käytän sähköpostiani normaalien sähköpostien, työasiakirjojen, työhakemusten, musiikkiprojektien tai puheiden lähettämiseen.
B) VIESTINTÄ
Viestintävälineistä käytän eniten Whatsappia, koska se on yksinkertaisin, nopein ja ilmainen viestittelysovellus. Sillä pystyy helposti pitämään yhteyttä ystäviin, perheenjäseniin tai sukulaisiin yksilinä tai ryhmissä. Whatsapilla jaan myös lyhyitä äänitiedostoja sekä huomattavan määrän kuvia.
Facebookia, Askia tai Skypeä minulla ei ole. Instagramia käytän silloin tällöin kuvien ja muistojen jakamiseen. Instagram on hyvä sovellus tutustua uusiin ihmisiin.
C) TEKSTINKÄSITTELY
Word tai Open Office ovat kaikille joissain määrin tuttuja tekstinkäsittelyohjelmia. Itse käytän niitä kouluasioiden, ryöpaikkahakemusten tai puheiden valmistamiseen. Blogit ovat joillekkin tuntemattomia, mutta itse pidän työssäoppimisblogia...johon tämän kirjoitankin. Ja pidän erityisesti tekstinkäsittelyn monipuolisuudesta Blogger sovelluksessa.
D) MUUT
Taulukkolaskentaohjelmat tms. ovat minulle hieman vieraampia. En juurikaan käytä niitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti