sunnuntai 22. toukokuuta 2016

Last week

On ollu rankkaa tää työssäoppi...mutta paljon on opittu ja tehty! Viimenen viikko alkaa kohta ja koulut loppuu.. Innolla ja jännityksellä ootan sitä. 
Elämä alkaa nimittäin olla mallillaan. Sain eilen varmistettua työpaikan seuraavaksi vuodeksi ja mulla on ensimmäiseen omaan kämppään tehty vuokrasopimuskin. Ja tottakai ehkä onnellisin asia tällä hetkellä mun elämässä on se että mulla on niin ihana tyttöystävä, jonka kanssa saan tulevaisuudessa jakaa kaiken. Hyvin siis menee.
Mutta nyt ensin vielä vaan koulut loppuun ja mun opiskelut ois sitten siinä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti