torstai 14. huhtikuuta 2016

Maalaripoika

Noniin, pitkästä aikaa taas vähän blogia päivittelemään. Joo täs on nyt pari viikkoa menny maalausapulaisena Jennille. Ollaan hiottu ja kittailtu ja pohjamaalattu ja hiottu ja kittailtu ja pintamaalattu koko se kellari mikä Hanen kanssa tasoitettiin.. Ja nyt ollaan auditoriossa maalaamassa.. Siellä on ne ihan hirveet telineet joita pitää väkivalloin liikutella ympäri hallia. Mutta kyllä se siitä vähitellen valmistuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti